ET Map News
Pray-N-Spray hat seine neue Map IcqAge_B1 rausgebracht. Diese Trickjump Map ist sowohl für fortgeschrittene und Profis geignet. Und wie immer ein Augenschmaus.
Großes Danke an Pray für diese Info | Big thanks to Pray
![]() |
ICEAGE B1 (TRJ) Version:Beta 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zwei sehr bekannte Maps aus der ET-Geschichte, haben Updates bekommen.

Bremen_b2 |
Die Marrakech 2 Night Version ist jetzt in der Final version.

A few new areas have been opened up, most significantly the new entrance to the lab and a new "upper" area has been opened by the axis backdoor.
The barb swing gate has been changed into a "neutral barricade" - when axis construct it, it will be a barbwire. When the allies construct it, it will be wooden wall, blocking the way down the road to the lab, providing valuble cover.
The truck has been moved to the left of the tunnel exit giving the axis a better chance to intercept the allies when they steal the objectives.
Apart from that, a few new objects have been placed and some new aesthetical elements aswell.
MarraSt 2 NV |
Quelle: WolfMap

Begleite den Panzer bis zum Ende und zerstöre mit dem Panzer die Verteidigung von Adlerhorst. Als Achse solltest du den Panzer mit allen möglichen aufhalten - Minen, Panzerfaust, Arty und Nades.
Die Map sticht durch liebevolle gemachte Texturen und dem extra Panzer (Sherman M4A3) heraus. Somit ist sie wohl einer bestaussehenden Maps für Wolfenstein:ET.
WICHTIG:
Die Standard Einstellung der "hunkmeg" (Arbeitsspeicher) reicht für 48 bis 56 Spieler aus, ab mehr Spieler bitte als Serveradmin die hunkmeg's auf 128 setzen (com_hunkmegs 128)! Wir gehen davon aus das ihr als Spieler sowieso mehr eingestellt habt

Download |
Changes from Final to Tournament Edition:
- Opened the balcony at the Adlerhorst (many players requested that).
- Added an additional escape path for allies over the rocks. Have fun Rambo-Medics!
- Added a bunker for Axis that should allow them to keep the bridge longer.
- The hill above the spawn can be used for sniping now.
- Added a hunting stand for Allies and Axis.
- The hut at the yard in front of the Adlerhorst should give Allies more cover.
- Changed the German MG42 at the Sherman to a Browning (little mistake as the tank script is based on Goldrush).
- r_speeds got higher due to opening the balcony and removing some vis blocking.
Quelle: WolfMap
ET Map Charts
Download News
![]() | 09-02-20 |
![]() | 05-01-20 |
![]() | 21-07-19 |
![]() | 21-07-19 |
![]() | 21-07-19 |
![]() | 14-04-19 |
![]() | 14-04-19 |
![]() | 14-04-19 |
![]() | 14-04-19 |
![]() | 27-01-19 |
Download Charts
- Comments
- Tags
- Calendar